Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Článok I.
Úvodné ustanovenia a vymedzenie niektorých pojmov
- Prevádzkovateľom internetovej obchodu a stránky (e-shopu) je VISS, s.r.o., Slovinec 63, 841 07 Bratislava, Slovakia
- Predávajúcim je: LILIUM AURUM, s.r.o., Galantská cesta 658/2F, Dunajská Streda 929 01, IČO: 17 642 183, zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava v oddieli Sro vo vložke 917/T, (ďalej len „predávajúci“).
- Kontaktné údaje predávajúceho:
email: marketing@liliumaurum.sk
telefón: 0903 724 781
- Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril záväznú objednávku. Kupujúcim e-shopu liliumaurum.sk môže byť každá fyzická osoba, ktorá je spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá má záujem nakupovať v e-shope. (ďalej len „kupujúci"). Pre účely zákona č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
- Tovarom alebo službou sú produkty uverejnené na internetových stránkach e-shopu a ktoré možno objednať.
- Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretej kúpnej zmluvy prostredníctvom e-s €hopu.
- Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy a sú pre obe strany záväzné. Prípadné odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
- Orgánom dozoru :
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru a Právny odbor
tt@soi.sk
č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23
Článok II.
Cena tovaru a služieb
- Všetky uvádzané ceny pri tovaroch a službách sú konečné. Všetky ceny za tovar a služby a poplatky v e-shope sú uvádzané vrátane príslušnej DPH.
- Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente uskutočnenia nákupu.
Článok III.
Objednávka a uzatváranie kúpnej zmluvy
- Objednávka vzniká v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim a zaslaním vyplneného objednávkového formuláru predávajúcemu. Objednávku možno uskutočniť po registrácii v e-shope alebo zaslaním vyplneného objednávkového formulára bez registrácie. Objednávka je platná iba po vyplnení všetkých povinných údajov. Pre riadne včasné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke úplne a správne a zvoliť si spôsob dopravy a platby.
- Kupujúci zaslaním objednávky vyjadruje súhlas s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou.
- Po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na zadanú emailovú adresu. Kúpna zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho. Doručením potvrdzujúceho e-mailu dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak je predmetom objednávky e-kniha.
- Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávka kupujúceho nepotvrdzuje alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
- V prípade, že cena tovaru bola uvedená v dôsledku zjavnej tlačovej chyby na strane predávajúceho nesprávne, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto zjavne chybnú cenu. Predávajúci je povinný ihneď informovať kupujúceho o chybe a zaslať kupujúcemu na jeho emailovú adresu novú ponuku. Kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí novej ponuky kupujúcim.
- Ak predávajúci nie je schopný dodať objednaný tovar v lehote z dôvodu nedostupnosti ani pri vynaložení maximálneho úsilia alebo z dôvodov vyššej moci, je oprávnený predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu zašle bez zbytočného odkladu e-mail. Predávajúci je oprávnený stornovať objednávku aj v prípade, ak kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo neoveriteľné a zavádzajúce údaje. V prípade stornovania objednávky je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu všetko, čo od neho obdržal do 14 dní odo dňa stornovania objednávky.
Článok IV.
Platba za tovar a služby
- Za objednaný tovar a služby v e-shope je možné zaplatiť bezhotovostne alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru, a to nasledovnými spôsobmi:
- platba na dobierku (platba priamo kuriérovi pri prevzatí tovaru)
- platba vopred bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho, tovar bude odoslaný po prijatí peňažných prostriedkov na účet predávajúceho
- V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V prípade bezhotovostnej platby je splatnosť kúpnej ceny 7 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány je kupujúci povinný postupovať podľa pokynov poskytovateľa takejto služby. V prípade bezhotovostnej platby sa považuje kúpna cena za uhradenú okamihom jej pripísania na bankový účet predávajúceho.
- Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s dodaním tovaru v dohodnutej výške.
- A predávajúci zasiela tovar kupujúcemu vo viacerých zásielkach, poštovné a balné účtuje iba raz, dodatočné zásielky zasiela na vlastné náklady.
- Doplatky pre jednotlivé spôsoby doručenia a platieb:
- doprava Slovenskou poštou - štandardné doručenie ( do 5 pracovných dní od expedovania objednávky )
- balík na poštu: 3,7€ - doprava Slovenskou poštou - expresné doručenie
- balík na poštu do 5 kg: 6,40 €
- balík na adresu do 5 kg: 8,20 € - doprava kurierskou spočnosťou do 5 kg: 4,90 €
- pri platbe na dobierku sa účtuje plus poplatok: 3,00 €
- osobný odber 0,- €
- doprava Slovenskou poštou - štandardné doručenie ( do 5 pracovných dní od expedovania objednávky )
Článok V.
Dodacie podmienky
- Predávajúci štandardne zasiela kupujúcemu tovar do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, najneskôr však do 30 dní, ak sa predávajúci a kupujúci nedohodli inak. Pri každom tovare je uvedená dodacia lehota. Ak bola v e-shope pri tovare uvedená dlhšia dodacia lehota, platí táto dlhšia dodacia lehota.
- Ak objednaný tovar nie je možné dodať vo vyššie uvedenej lehote, predávajúci je povinný informovať kupujúceho a oznámiť predpokladaný termín dodania tovaru. Ak predávajúci nedodá tovar ani v dodatočnej lehote, kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti predávajúci vráti finančné prostriedky do 14 dní bankový účet určený kupujúcim.
- Ak nie je možné tovar dodať naraz, predávajúci informuje kupujúceho o čiastočných dodávkach.
- Predávajúci doručí kupujúcemu s tovarom dodací list a účtovný doklad (faktúru). Faktúra slúži zároveň ako záručný list. ( faktúru je možné zaslať aj mailom)
- Predávajúci doručí tovar kupujúcemu na adresu uvedenú v objednávke.
- Kupujúci je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase. Kupujúci písomne potvrdí prevzatie tovaru na dodacom doklade.
- Predávajúci si svoj záväzok dodať tovar splní aj v prípade, ak kupujúci neprevezme tovar v dohodnutom čase a mieste, alebo prevzatie objednaného tovaru odmietne. V prípade neprevzatia tovaru, má predávajúci právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať náhradu nákladov spätného poštovného.
- Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho zaplatením kúpnej ceny a prevzatím tovaru. Prevzatím tovaru prechádza na kupujúceho zodpovednosť zanáhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru.
- Kupujúci je povinný skontrolovať pri prevzatí tovaru neporušenosť obalu a tovaru.
Článok VI.
Zrušenie objednávky, odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie tovaru
- Kupujúci je oprávnený zrušiť objednávku bez udania dôvodu pred zaslaním tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. Ak už bola objednávka zaplatená, peniaze vráti predávajúci najneskôr do 14 dní na účet kupujúceho.
- Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu ako spotrebiteľ ( pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania), má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť (ďalej len „spotrebiteľ“).
- Ak je kupujúci podnikateľ, a pri uzatváraní kúpnej zmluvy koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania a nakupuje tovar na identifikačné číslo podnikateľa nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa tohto článku obchodných podmienok. Tým nie sú dotknuté práva kupujúceho - podnikateľa odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa ustanovení príslušných zákonov.
- Spotrebiteľ má v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z.o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „spotrebiteľský zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasl. právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak si predávajúci splnil informačné povinnosti podľa spotrebiteľského zákona. V prípade nesplnenia si informačnej povinnosti podľa spotrebiteľského zákona sa uplatňuje § 7 ods. 2 alebo 3 spotrebiteľského zákona.
- V prípade, ak tovar z objednávky bol dodaný čiastočne, lehota na odstúpenie začína plynúť okamihom prevzatia naposledy dodaného tovaru. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie.
- Spotrebiteľ je povinný poslať predávajúcemu písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy a zároveň vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy nepoužívaný, nepoškodený, kompletný s dokladom o kúpe, pokiaľ možno v pôvodnom obale.
- Náklady za vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Tovar nie je možné vrátiť dobierkou na náklady predávajúceho.
- Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy je môžné využiť formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy na webovej stránke predávajúceho.
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy zasiela spotrebiteľ na túto adresu:
LILIUM AURUM, s.r.o., Galantská cesta 658/2F, Dunajská Streda 929 01
Odstúpenie od kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ zaslať aj na adresu elektronickej pošty predávajúceho: marketing@liliumaurum.sk - Ak odstúpi spotrebiteľ od kúpnej zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov za dodanie v zmysle ust. §9 spotrebiteľského zákona, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom, pokiaľ sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak. Predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze skôr ako mu je tovar doručený alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
- Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
- Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) spotrebiteľského zákona:
- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
- poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
- Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade vypredania zásob tovaru, v prípade ukončenia výroby alebo dovozu tovaru alebo ak je tovar dlhodobo nedostupný,. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy a vrátiť všetky obdržané peňažné prostriedky vrátane nákladov za dodanie, v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.
Článok VII.
Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán
- Kupujúci je povinný:
- prevziať objednaný tovar riadne a v dohodnutej lehote,
- zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za objednaný tovar,
- Predávajúci je povinný:
- dodať kupujúcemu tovar bez vád, v požadovanom množstve, kvalite, v dohodnutej cene a lehote,
- dodať zákazníkovi daňový doklad (faktúru) a všetky potrebné dokumenty k tovaru, ktoré vyžaduje povaha tovaru (napr. návod).
- Predávajúci nenesie zodpovednosť za omeškanie plnenia - doručenia tovaru zavinené kupujúcim ako ani za obsah kníh.
Článok VIII.
Ochrana osobných údajov
- Informácie o ochrane osobných údajov spracovaní a o osobných údajov sú dostupné na webovej stránke v časti Ochrana osobných údajov. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný predávajúcemu poskytnúť pravdivé osobné údaje a je povinný informovať predávajúceho o zmenách osobných údajov. Kupujúci potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú pravdivé.
- Všetky údaje, ktoré kupujúci pri kúpe tovaru uvedie sú považované za dôverné a predávajúci bude s nimi zaobchádzať ako s dôvernými informáciami. Predávajúci môže použiť poskytnuté údaje iba pri plnení si zmluvných povinností, na iný účel iba s písomným súhlasom kupujúceho. Kupujúci berie na vedomie, že v zmysle zákonných ustanovení môže predávajúci na zadanú emailovú adresu zasielať informačné oznámenia, ak kupujúci túto možnosť neodmietol.
Článok IX.
Záruka a Reklamačné podmienky
- Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu) sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok.
- Predávajúci zodpovedá za to, že tovar pri prevzatí nemá vady a za dodanie tovaru v množstve a kvalite podľa objednávky.
- Kupujúci je oprávnený reklamovať tovar, zakúpený u predávajúceho.
- Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, v prípade použitého tovaru 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri potravinovom tovare platí dátum spotreby vyznačený na obale.
- V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a požadovať výmenu tovaru za nový tovar, odstránenie vady, primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpiť od zmluvy v zmysle zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka.
- Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u predávajúceho bezodkladne po jej zistení u predávajúceho.
- Predávajúci nezodpovedá za vady spôsobené kupujúcim v dôsledku nesprávneho používania tovaru, vady spôsobené mechanickým poškodením tovaru, vady v dôsledku zaobchádzaním s tovarom v rozpore s návodom na používanie, porušením záručných podmienok. Kupujúci nemôže reklamovať zľavnený tovar z dôvodu, pre ktorý bol tovar zľavnený.
- Predávajúci ďalej nezodpovedá za vady bežného opotrebenia tovaru.
- Reklamáciu môže kupujúci uplatniť zaslaním reklamovaného tovaru alebo osobne na adrese predávajúceho. Reklamovaný tovar nie je možné zaslať na dobierku.
- Kupujúci je povinný reklamovaný tovar zabaliť spolu s dokladom o kúpe a vyplneným Reklamačným formulárom, a zaslať predávajúcemu, odporúčame doporučene a zásielku poistiť.
- Predávajúci po obdržaní reklamácie zašle kupujúcemu potvrdenie o jej prijatí.
- Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu v čo najkratšej lehote, maximálne však do 30 dní. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom nasledujúcim po dni, kedy bola reklamácia uplatnená.
- Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takomto prípade mu bude buď vrátená kúpna cena za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
- Po vybavení reklamácie zašle predávajúci kupujúcemu písomne potvrdenie o vybavení reklamácie.
- Kontakt pre zaslanie reklamácií: LILIUM AURUM, s.r.o., Galantská cesta 658/2F, Dunajská Streda 929 01
- Pokiaľ kupujúci - spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci -spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/), pričom kupujúci - spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý subjekt sa obráti. Kupujúci -spotrebiteľ môže takisto využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Jednotlivé poplatky za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Článok X.
Záverečné ustanovenia
- Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzavretej medzi predávajúcim a kupujúcim a sú pre obi dve strany záväzné. Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia ustanoveniami kúpnej zmluvy, ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok a príslušnými právnymi predpismi. Neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok sú reklamačné podmienky. Odlišné dojednania kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok.
- Všeobecné obchodné podmienky sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
- Na právny vzťah založený kúpnou zmluvou sa vzťahujú všeobecné obchodné podmienky platné a účinné v čase odoslania objednávky kupujúcim.
- Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil so všeobecnými obchodnými podmienkami vrátane ich neoddeliteľných súčastí.
- Na právne vzťahy, ktoré nie sú upravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia najmä Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť12.2021.